تابهحال به این فکر کردهاید در دنیای پرهیاهوی دیجیتال، محتوای 3H چگونه میتواند باعث دیدهشدن شما شود؟
راز ماندگاری برندها همینجا است؛ جایی که محتوای 3H مخاطبان را جذب کرده و آنها را وفادار نگه میدارد.
در این جلسه از دوره «تقویت مدرس»، استراتژی قدرتمندی معرفی شد که از دل غول ویدیویی جهان یعنی یوتیوب بیرون آمده است. این استراتژی همان مدل محتوای 3H است که امروزه بهعنوان یکی از کارآمدترین روشهای تولید محتوا شناخته میشود.
محتوای 3H بر سه رویکرد کلیدی استوار است که همگی با حرف «H» انگلیسی آغاز میشوند. این مدل کمک میکند در سایت و شبکههای ا


